تمامی مقالات

معرفی برترین برند های تشک در ایران

برای اعطا نمایندگی فروش محصولات مانند تشک اولین قدم یک شرکت یا شخص حقیقی این است که شرایط و قوانین تعیین شده آن تولید کننده را رعایت کرد تا تولید کننده به صورت عمده محصولات خود را به شرکت یا شخص حقیقی بدهد.

در حال حاضر فروشگاه آرام خواب به مدیریت محمدعلی شکرانی طی ۱۵ سال اخیر با فروشی که داشته است توانسته با فروش هر کدام از برندهای معروف تشک رویا، تشک خوشخواب و تشک ایران خواب به این امر مهم دست پیدا کرد تا به فروشنده ای در سطح بسیار عالی در کل کشور تبدیل شود و با قیمتهایی بسیار باور نکردنی محصولات خود را به دست خریدار برساند.

نمایندگی تشک رویا

نمایندگی تشک خوشخواب

نمایندگی تشک ایران خواب

logo royaco

معرفی شرکت رویا

شرکت رویا فعالیت خود را در زمینه تولید تشک، تولید کالای خواب از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان کالای خواب در ایران به حساب می آید.

شرکت رویا مجهز به خط تولید تشک در سطح ایران و خارج از ایران است و محصولات این شرکت کاملا تولید داخل ایران هستند. شرکت رویا همچنین موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین المللی شده است.

تشک های رویا در سه نوع فنر متصل، فنر منفصل و تشک مدیکال (طبی) عرضه می شوند. شرکت رویا تولید کننده انواع فنر، اسفنج، پارچه و مواد اولیه تولید تشک است که در خط تولید کارخانه رویا تولید می شوند.

شرکت رویا تولید کننده تشک رویا، دارنده نشان استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران، تأیید ارزش برند، رضایت‌مندی مشتری، دارنده گواهینامه و نشان کیفیت برتر از سوی اتحادیه اروپا / ICS Group

واحدهای تولیدی مواد اولیه به کار رفته در تشک های رویا به شرح زیر می باشند:

اسفنج
موکت
پارچه
نوار ژاکارد
لایی
کشش مفتول
نقش دوزی
فنر و اسکلت زنی (شامل بونل، پاکت اسپرینگ و سل پاکت)

logo khoshkhbco

معرفی شرکت خوشخواب

شرکت خوشخواب تولید کننده تشک، از سال 1338 فعالیت خود را آغاز کرده و دارای واحدهای کیفی سالن های پنبه زنی، اسکلت زنی، نوار بافی، رویه دوزی، نجاری، فنر زنی، طناب بافی، لحاف دوزی، تولید سرویس های ملحفه، پد، آزمایشگاه و همچنین مجهز به سیستم های مکانیزه و مدرن می باشد.

logo irankhabco

معرفی شرکت ایران خواب

شرکت ایران خواب، تولید کننده انواع تشک های طبی، فنری و بیمارستانی، دارنده نشان استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران، برنده تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 1394 و دارنده نشان استاندارد اروپا از کشور انگلستان می باشد.

از خدمات این شرکت می توان به

  • طراحی و مواد اولیه مرغوب
  • گارانتی تشک های ایران خواب
  • تراز ارگونومیک برای خواب عمیق
  • تولید فوم های با کیفیت برای راحتی
  • لایه های قابل تنفس برای راحتی خواب
  • و استانداردهای بالای محیط زیست

اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *