تمامی مقالات

نکات کلیدی در مورد خرید تشک تخت خواب و انتخاب تشک استاندارد

زمانی که به فروشنده تشک مراجعه میکنی از فروشنده بخواه شماره گواهی استاندارد ملی ایران را که برای آن کارخانه تولیدی تشک صادر شده را به تو بدهد و تو میتونی این شماره را به وسیله گوشی موبایل خودت و از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ بفرستی و استعلام مجوز آن تولیدی را بگیری!

در عکس زیر میتونی ببینی که من شماره مجوز تشک ایران خواب را با گوشی خودم استعلام گرفتم:

Inquiry of standard mattresses

پس تا اینجای کار با رعایت این نکته یکی از اصلی‌ترین بخش‌های انتخاب اصولی تشک انجام شده و از الان به بعد فقط باید متمرکز روی شرایط جسمی، وزنی و شرایط فیزیک بدنیت باشی تا بتونی بهترین گزینه تشک را جهت راحتی و دوام انتخاب کنی.

اکثر افرادی که قصد خرید تشک استاندارد دارند مشکل این را دارند که دفعه دوم یا سوم هستش که دارن به صورت مجدد تشک خرید میکنند و این دلیلش هم اینه که افراد بدون تحقیق کردن راجب تشک و فقط به دلیل اینکه دوست یا فامیل نزدیکشون از یک برند تشک خاص و مدل خاص خرید کرده ایشان هم تصمیم میگیره بره همان مدل تشک و همان برند تشک را خرید کنه و عموما باز هم اشتباه میکنن.

قبل از اینکه تو هم به این مشکل بر بخوری و نیاز باشه برای بهبود مشکلات کمردرد به دکتر مراجعه کنی باید حتما به این نکاتی که بهت میگم دقت کنی و حتما رعایت کنی تا خرید اقتصادی و مقرون بصرفه داشته باشی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *